Benvinguts al nostre bloc!

Als alumnes de l'Aula d'Acollida del Biel Martí ens agrada de fer moltes coses que ens serveixen per aprendre la llengua. Aquest bloc serà el lloc on penjarem tot el que fem a l'aula: activitats, recursos, imatges, músiques... Esperem que ho compartiu amb nosaltres!

divendres, 14 de novembre del 2014


ALAIN JUNIOR

Som de nom Ndoumbe Alain Junior. Tenc dotze anys i faig 1r d'ESO.
Som alt, prim i tenc els cabells morens. Som simpatic i molt guapo.

Els meus amics de la classe de primer A són n'Arnau, n'Íker, en Marc, n'Àngel, en Xavier, en Toni i n'Ezequiel. Les meves amigues son na Sarai, na Marta, na Maria, na Gemma na Tessa, na Jessi, n'Emma i na Lidia.

M'agraden les mates, jugar a la play i també sortir a fer una volta
amb bicicleta els caps de setmana.

Som del Camerun. Vaig néixer a Kribi, una ciutat que té una platja on
jo anava a nedar quan era petit.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada